බප/ කැල ශාන්ත ෆ්‍රැන්සිස් මහා විද්‍යාලය

දළුගම

බප/ කැල ශාන්ත ෆ්‍රැන්සිස් මහා විද්‍යාලය

ළමා දිනය -2023

ගුරු උපහාර-2023

බාලදක්ෂ නිල ලාංඡන පැලඳවීම - 2023

ප්‍රාථමික විවිධ ප්‍රසංගය - 2023

නත්තල් දින සැමරුම - 2023

WhatsApp Image 2023-12-07 at 11.03.52 AM.jpeg
WhatsAppImage2023-12-11at82840AM.jpeg
WhatsAppImage2023-12-14at12403PM1.jpeg
Slide

1927 - 1933

ගරු L.M.V.තෝමස් පියතුමා

ගරු L.M.V.තෝමස් පියතුමා කැපවීමෙන් හා ආශාවෙන් පාසලේ සැරිසරමින් ආදර්ශමත් නායකයෙකි. අධ්‍යයන විශිෂ්ටත්වය සහ චරිත සංවර්ධනය සඳහා ඔවුන්ගේ කැපවීම ශිෂ්‍ය ප්‍රජාවට සහ කාර්ය මණ්ඩලයට නොමැකෙන සලකුණක් තබා ඇත.

1933 - 1942

M.G.මෙන්ඩිස් මහතා

අධ්‍යාපනික නායකත්වයේ ක්ෂේත්‍රය තුළ, M.G.මෙන්ඩිස් මහතා බුද්ධිමය හා චිත්තවේගීය වර්ධනය යන දෙකම පෝෂණය කරන පරිසරයක් නිර්මාණය කිරීමට වෙහෙස නොබලා වෙහෙස මහන්සි වී වැඩ කරන ප්‍රබල චරිතයක් ලෙස සිටී. ඔවුන්ගේ නව්‍ය මුලපිරීම් පාසල නව තලයකට ගෙන ගොස් ඇත.

1942 - 1948

J.M.D.සවරියෙල් මහතා

J.M.D.සවරියෙල් මහතාගේ සේවය පරිපාලනමය පමණක් නොවේ, එය සෑම සිසුවෙකුගේම සාර්ථකත්වය සහ යහපැවැත්ම සඳහා ඔවුන්ගේ සැබෑ ආයෝජනයට සාක්ෂියකි. ඔවුන්ගේ විවෘත-දොර පිළිවෙත සහ සංවේදී ප්‍රවේශය විශ්වාසයේ සහ සහයෝගයේ සංස්කෘතියක් නිර්මාණය කර ඇත.

1948 - 1956

N.D.S.ගුණසේකර මහතා

අප පාසලේ නව්‍යකරණයේ ඉදිරියෙන්ම තබා ගනිමින් ඉදිරිගාමී චින්තනයක් ඇතිව විදුහල්පතිතුමා ප්‍රගතිශීලී අධ්‍යාපන ක්‍රම හඳුන්වා දී ඇත. ඔවුන්ගේ දැක්ම සාම්ප්‍රදායික සීමාවෙන් ඔබ්බට විහිදෙන අතර, සීඝ්‍රයෙන් පරිණාමය වන ලෝකයක අභියෝග සඳහා සිසුන් සූදානම් කරයි.

1956 - 1959

D.M.B.ජයමහ මහතා

D.M.B.ජයමහ මහතාගේ නායකත්ව විලාසය විනය හා දිරිගැන්වීමේ සම්මිශ්‍රණයකින් කැපී පෙනේ. ඔවුන් සිසුන් අතර වගකීම් සහ වගවීම පිළිබඳ හැඟීමක් වර්ධනය කර ඇති අතර, සාර්ථකත්වය සඳහා සූදානම්ව සිටින මනා වටකුරු පුද්ගලයන් බවට ඔවුන් හැඩගස්වා ඇත.

1959 - 1996

K.D.S.නානායක්කාර මහතා

ඇතුළත් කිරීම සඳහා K.D.S.නානායක්කාර මහතාගේ අනුග්‍රහය පාසල විවිධත්වය සමරන පිළිගැනීමේ ප්‍රජාවක් බවට පරිවර්තනය කර ඇත. සියලුම සිසුන් සඳහා ආරක්ෂිත සහ ආධාරක අවකාශයක් නිර්මාණය කිරීමට ඔවුන් දක්වන කැපවීම ඇත්තෙන්ම ප්‍රශංසනීයයි.

1966 - 1970

H.J.පිරිස් මහතා

එදිනෙදා ක්‍රියාකාරකම් වලින් ඔබ්බට, H.J.පිරිස් මහතා විවිධ හැකියාවන් ඇති සිසුන් සමඟ ක්‍රියාකාරීව සම්බන්ධ වන අතර, සජීවී පාසල් සංස්කෘතියකට දායක වන සිදුවීම් සහ ක්‍රියාකාරකම්වලට සහභාගී වේ.

1970 - 1971

L.තෝමස් සිල්වා මහතා

ගුරුවරුන්ගේ වෘත්තීය සංවර්ධනය සඳහා L.තෝමස් සිල්වා මහතාගේ කැපවීම සමස්ත අධ්‍යාපනයේ ගුණාත්මක භාවය ඉහළ නංවා ඇත. ඔවුන්ගේ සහය සහ දිරිගැන්වීම, ඔවුන්ගේ ඉගැන්වීම් ක්‍රමවේදවල විශිෂ්ටත්වය සඳහා අඛණ්ඩව උත්සාහ කිරීමට පීඨය සවිබල ගන්වයි.

1971 - 1977

U.J.G.පෙරේරා මහතා

සැබෑ අධ්‍යාපනික දැක්මක් ඇති U.J.G.පෙරේරා මහතා 21 වැනි සියවසේ ඉගෙනුම ලබන අයගේ විකාශනය වන අවශ්‍යතාවලට විසඳුම් ලබා දෙන උපාය මාර්ග සාර්ථකව ක්‍රියාත්මක කර ඇත. අධ්‍යාපනික භූ දර්ශන වෙනස් කිරීමට පාසල අනුවර්තනය වීමට සහ ප්‍රතිචාර දැක්වීමට ඔවුන්ගේ දුරදක්නාභාවය සහතික කරයි.

1977 - 1986

D.J.G.ජයකොඩි මහතා

අභියෝගාත්මක කාලවලදී, D.J.G.ජයකොඩි මහතා ඔරොත්තු දීමේ හැකියාව සහ ඵලදායි අර්බුද කළමනාකරණය පෙන්නුම් කර ඇති අතර, සිසුන්ට සහ කාර්ය මණ්ඩලය යන දෙඅංශයටම සහතික වන ස්ථාවර හස්තයක් සපයයි. දුෂ්කර අවස්ථාවන්හිදී ඔවුන්ගේ නායකත්වය ආශ්වාදයක් විය.

1986 - 1992

N.H.B.පෙරේරා මහතා

ප්‍රජා සත්කාරක ව්‍යාපෘති සඳහා N.H.B.පෙරේරා මහතාගේ සම්බන්ධය සමාජ බලපෑම සඳහා පුළුල් කැපවීමක් පිළිබිඹු කරයි. සිසුන් තුළ සමාජ වගකීම පිළිබඳ හැඟීමක් ඇති කිරීමෙන්, ඔවුන් ප්‍රජාවට නැවත ලබා දීමේ වැදගත්කම තේරුම් ගන්නා පරම්පරාවක් දිරිමත් කරයි.

1992 - 2004

B.T.M.S.පෙරේරා මහත්මිය

B.T.M.S.පෙරේරා මහත්මිය නායකත්වයේ සැබෑ ආලෝකයක් වූ අතර, නොසැලෙන කැපවීමෙන් සහ විශිෂ්ටත්වය කෙරෙහි දැඩි අවධානයක් යොමු කරමින් පාසලේ මෙහෙයවයි. ඔවුන්ගේ සේවය පරිපාලන රාජකාරිවලින් ඔබ්බට විහිදෙන අතර, එක් එක් ශිෂ්‍යයාගේ පෞද්ගලික සහ අධ්‍යයන වර්ධනය සඳහා සැබෑ කැපවීමක් ඇතුළත් වේ. අධ්‍යාපනය සඳහා සාකල්‍ය ප්‍රවේශයක් දිරිගන්වමින් සාම්ප්‍රදායික විෂය මාලාවෙන් ඔබ්බට ගිය වැඩසටහන් රාශියක් විදුහල්පතිවරයා විසින් ආරම්භ කර ඇත. ගෞරවය, ඇතුළත් කිරීමේ සහ නවෝත්පාදන සංස්කෘතියක් පෝෂණය කිරීම තුළින්, ඔවුන් පන්ති කාමරය තුළ සහ ඉන් පිටත විශිෂ්ටත්වය දැක්වීමට සිසුන් පෙළඹෙන පරිසරයක් නිර්මාණය කර ඇත. ගුරුවරුන් සඳහා අඛණ්ඩ වෘත්තීය සංවර්ධනය පිළිබඳ විදුහල්පතිවරයාගේ අවධාරණය අධ්‍යාපනයේ ගුණාත්මක භාවය ඉහළ නංවා ඇති අතර, අධ්‍යාපනික දියුණුව අතින් පීඨය ඉදිරියෙන්ම සිටින බව සහතික කරයි. ඔවුන්ගේ නොපසුබස්නා උත්සාහය, ඉදිරි චින්තන දැක්ම සහ සිසුන්ගේ යහපැවැත්ම පිළිබඳ අව්‍යාජ සැලකිල්ල පාසලේ විශිෂ්ටත්වය හඹා යාමේදී විදුහල්පතිවරයා අත්‍යවශ්‍ය ගාමක බලවේගයක් බවට පත් කරයි.

2004 - 2020

H.J.L.M.පෙරේරා මහත්මිය

H.J.L.M.පෙරේරා මහත්මිය අප අධ්‍යාපන පාසලේ උන්නතිය වෙනුවෙන් සුවිශේෂී කැපවීමක් පෙන්නුම් කර ඇත. ඔවුන්ගේ සේවය හුදු පරිපාලන රාජකාරිවලින් ඔබ්බට විහිදේ; එය ධනාත්මක සහ පොහොසත් අධ්‍යාපනික පරිසරයක් පෝෂණය කිරීම සඳහා අව්‍යාජ ආශාවක් පිළිබිඹු කරයි. අප පාසලේ අධ්‍යයන සහ විෂය බාහිර යන අංශ දෙකම වැඩිදියුණු කිරීම අරමුණු කරගත් ප්‍රගතිශීලී ප්‍රතිපත්ති සහ මුලපිරීම් ක්‍රියාවට නැංවීම සඳහා විදුහල්පතිවරයා මූලික වී ඇත. ඵලදායි නායකත්වය හරහා, ඔවුන් ඇතුළත් කිරීමේ, නව්‍යකරණයේ සහ විශිෂ්ටත්වයේ සංස්කෘතියක් ප්‍රවර්ධනය කර ඇත. ඔවුන්ගේ විවෘත-දොර ප්‍රතිපත්තිය සිසුන්, ගුරුවරුන් සහ දෙමාපියන් අතර සන්නිවේදනය සහ සහයෝගීතාවය දිරිමත් කරයි, පාසල් ප්‍රජාව තුළ සමගිය පිළිබඳ හැඟීමක් පෝෂණය කරයි. සිසුන්ගේ සමස්ථ යහපැවැත්ම සහතික කිරීම සඳහා විදුහල්පතිවරයාගේ නොපසුබට උත්සාහය සහ අධ්‍යාපනය සඳහා දූරදර්ශී ප්‍රවේශය පාසලේ වර්ධනයට හා සාර්ථකත්වයට සැලකිය යුතු ලෙස දායක වී ඇත. පාසල හා බැඳුණු සෑම දෙනාගේම අධ්‍යාපනික ගමනට චිරස්ථායී බලපෑමක් ඉතිරි කරමින් රාජකාරියට එහා ගිය කැපවීමක් ඇති නායකයකු ලැබීම අප ලද භාග්‍යයකි.

2021 සිට මේ දක්වා

W.D.කුවින්ටස් පෝල් මහතා

W.D.කුවින්ටස් පෝල් මහතා තම සේවා කාලය පුරාවටම කැපවීමෙන් හා ආදර්ශවත් සේවයක් සපයමින් අප පාසලට අමිල සම්පතක් වී ඇත. අධ්‍යයන විශිෂ්ටත්වය සඳහා ස්ථීර කැපවීමකින්, ඔවුන් සිසුන්ට සහ කාර්ය මණ්ඩලයට ධනාත්මක ලෙස බලපාන විවිධ මුල පිරීම් ක්‍රියාත්මක කර ඇත. විදුහල්පතිවරයාගේ නායකත්වය අධ්‍යාපනික ජයග්‍රහණ පමණක් නොව සිසුන්ගේ සාකල්‍ය සංවර්ධනය ද අවධාරණය කරමින් පෝෂණීය සහ හිතකර ඉගෙනුම් පරිසරයක් පෝෂණය කර ඇත. විනය පවත්වා ගැනීම, විෂය බාහිර සහභාගීත්වය දිරිගැන්වීම සහ ප්‍රජාව පිළිබඳ හැඟීමක් ප්‍රවර්ධනය කිරීම සඳහා ඔවුන්ගේ වෙහෙස නොබලා උත්සාහය පාසලේ සමස්ත වර්ධනයට සැලකිය යුතු ලෙස දායක වී ඇත. විදුහල්පතිවරයාගේ දැක්ම, ආශාව සහ නොසැලෙන කැපවීම සමස්ත පාසල් ප්‍රජාවගේ සාර්ථකත්වය සහ යහපැවැත්ම සඳහා ගැඹුරු ආයෝජනයක් පිළිබිඹු කරන අතර එමඟින් ආයතනයේ උරුමය මත නොමැකෙන සලකුණක් තබයි.